Citron..

Sitter här i mörkret alldeles själv... Krille for iväg och jobbade och jag kunde inte somna om igen så flyttade mig till soffan och tänkte att man kanske skulle vara vaken istället för att sova bort halva dagen! Och så blev de.. än så länge iaf!
Tisdag idag och ska väl handla nån mat tills imorgon inför firande av ett nytt år.. blir dock lugn, ska till peter och lina och äta och skjuta raketer! Eller krille och peter ska skjuta raketer, haha! ;-)

Man kanske skulle ha börjat knäppa lite kort, de är ju så roligt att ha! skulle ha knäppt på magen men de känns inte lika roligt längre när jag inte har kvar dom först jag knäppte.. har kvar några men då kommer jag inte ihåg vilken vecka jag var i så de är tråkigt.. Blir nog mera kort knäppning när h*n kommer!

var hos jossan, anders och bajamaja igår! Och fritz såklat! Hon är så söt Maja lilla, trollungen!!  Jossan och Anders är ju ganska söta dom också ;-) hahahaha!
var trevligt att få komma på lite fika.. mumma!
Just ja, de gick bra hos barnmorskan också.. var sista gången jag var dit.. ska bara på sjukhuset hädanefter på undersöknngar.. 

Och vadslagningen om pojke/flicka ligger lika här på bloggen men om man skulle räkna alla andra som har gissat så leder flicka ganska rejält!...
Nån som har namnförslag? både pojk och flicknamn.. fast helst flicknamn för där sitter vi fast, finns så mycke fint men vi har inte direkt valt ett namn och hållt oss till de..

Jag älskar citron, de är så himla gott!..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ella eller nellie ;)

2008-12-30 @ 11:34:30
URL: http://eyk.blogg.se/
Postat av: ida

Vad sägs om ida?..ha..ha Men jag vet ju att det blir en pöjk....100% säker....Kram till dig från mig...

2008-12-30 @ 15:25:23
Postat av: Andreas

ja det är svårt med namn... ni kommer säkert på nåt fint snart

2008-12-31 @ 01:56:47
URL: http://andreashjort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0