Middag!

De finns dom som tycker om att fylla år men jag är verkligen inte en av dom!
Och iår känns de bara värre än nånsin för jag kan ju inte bli firad av den som jag alltid vet brydde sig om att fira mig, den som alltid ringde på morgonen och sa "Åh grattis mitt lilla hjärta på födelsedagen", min älskade pappa alltså! Åh idag saknar jag han som tusan!

Dock även fast jag inte tycker om att fylla år och inte bryr mig så mycke så lite vill man ju se att nån annan bryr sig.. inget stort ståhej eller liknande, bara en liten tanke liksom!
fast den tanken kan jag ta vilken dag som helst för då betyder den som mest!
Men känner ändå lite besvikelse över de just nu men finns inget att göra åt de, men varför ska en annan då alltid försöka? jag begär inte mycke alls i denna värld..

Skit firande, och snart är julen här också! Blir nog ännu värre de.. längtar inte ett dugg..

Och som sagt, de är ju nån annan liten en som fyller 40 år på måndag ;-)  hihi!

Nu ska jag få middag av min kära mamma, hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Ida

Varje gång du tänker

att du inte orkar längre

kommer från ingenstans

ett litet ljus

Det lilla ljus

kommer att förnya din styrka

Ger dig kraft att gå

ett steg till

2008-12-19 @ 08:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0