Snö

Ja dagarna går.. ibland sakta men säkert men dom går framåt iaf!

Och jag bävar lite för jul just nu, men de är ju de att man måste ta sig igenom de också! precis som jag gjorde med min födelsedag som kändes förfärligt jobbigt! men tack till alla som skänkte mig en tanke då.. men ändå var de inte samma sak utan min pappa, jag kände saknaden hela dagen och den var stark!
Och på kvällen så kände jag min pappas närvaro hela tiden, han var med mig! Han var med mig hela tiden och jag tror han ville visa att han vakar över mig och att han firade mig ändå även fast han inte var här på riktigt..

Och tyvärr så kan jag inte fira gunilla på måndag, trist! men jag får gå dit en annan dag på lite kaffe ;-) ska till stan på ultraljud då och de går inte att missa tyvärr.. gunilla ska ju bli låtsasmormor ;-)

Och i slutet på januari blir de flytt också, bara inte ungen kommer ut just då.. lillbebis får nog ligga på sin plats i magen tills tiden har gått ut ;-)

jag älskar snön, de blir så fint och är en av dom få saker som piggar upp mig just nu! I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0