Städdag..

Idag är de tänkt att jag ska ha ens städdag, ser ut som en tornado har varit framme här! Blev ju så när de var tänkt att vi skulle flytta nu i veckan men nu blir vi kvar här en och halv månad till.. så därför måste man väl städa upp lite ifall
nån hade tänkt komma på besök eller så.. och så har jag ju inget annat för mig heller!
Men sjuk jobbigt att städa när man inte är riktigt frisk men jag har ju hela dan på mig..

igår var vi hos peter och lina hela dan, jätte mysigt och trevligt! skönt att få komma ut och träffa lite folk så man tänker på nånting annat för en gång skull.. de behövde jag!  och junior är så fruktansvärt sööt ;-) och stor har han blivit!
Hoppas jag också får en sån snäll och go unge!
Just ja, måste nog ringa socialkontoret i veckan och ta tag i faderskapsintyget som man måste göra, tänker att de är lika bra att få de gjort innan bebis kommer så slipper man ampas i de sen för då har man ingen tid och ork med de skulle jag tro!

Tredje advent idag.. ingen julstämmning alls! vill bara skita i jul iår men alla ska ju tjura på att fira den skithögtiden ändå.. förstår inte meningen.. ger ju i princip bara bort pengar emellan varandra, onödigt!

Men dock så börjar de ordna sig med lägenhet för oss, inge kontrakt skrivna och så än men de borde kunna göras i veckan om de inte blir nå strul.. och de är ju tur att halva ånge vet om att de ordnat sig med lägenhet innan jag och krille var riktigt säker på de! Ojoj..

Tillbaka till städningen nu..  Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0