Ensam..

...hemma just nu! :-) krille och oliver är ute på äventyr dom! Haha.. nej då, dom skulle fara och hälsa på krilles farmor och farfar en stund men jag orkade inte följa med så jag stannade hemma och sitter här och glor istället..  Dom har bara varit borta en liten stund men saknar redan dom som tusan.. Jag har inte varit ifrån oliver så värst mycke sen han kom, lite svårt när man ammar och de ska göras så ofta... de känna lite konstigt att han inte är med mig nu.. men han har de bra med sin pappa men jag saknar han som en tok redan! Min lilla gofis..  gruvar mig lite till den dan jag ska lämna bort han en längre stund men jag vill ändå att han ska kunna vara hos annat folk så han inte bara vill vara med mig hela tiden..

Är skitsugen att gå på bio på söndag eller på tisdag, de är "män som hatar kvinnor".. dom säger att de är skitbra.. har läst boken och den är kanon.. men filmen är 2,5 timme lång så vet inte om de går, eller om jag orkar sitta där så länge.. inte så sköna stolar på bion här i ånge.. kanske väntar tills den kommer på film..

ska nog gå hem till bea lite senare, få sig lite kaffe och prata lite tok som de så ofta kan bli när vi umgås.. måste ju passa på när hon har tid, hon är fullt upptagen bobbis!


oliver blev trött efter en mysstund med mamma!



han är på väg att käka upp mosters grisekno ;-)




Nu ska jag lägga mig på soffan och ta en snabb powernap innan mina två sötnosar kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt han är, hårbollen :P

2009-04-02 @ 21:27:30
Postat av: moster ika

jaha han är rätt söt... oliver alltså :) han var rätt trött när ni var här, tydligen hungrig oxå... :)

2009-04-03 @ 20:35:50
Postat av: Therese

kanske ska skriva namn å :P

2009-04-05 @ 15:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0