Påsk....

Vad ska påsk vara bra för egentligen? En onödig helg som alltför många vill fira på nått sätt.. de enda som är bra är att de är långfredagen är en röddag så man blir ledig.. och måndagen då de är annandag påsk, de är ju nice när man jobbar att få vara ledig! men en sån som jag har ju ändå lördag hela veckan just nu ;-)  de är bra med lång helg men man ju lägga ner med att se påsken nånting att fira! inte riktigt min grej.. samma sak med jul men nu när man har en liten kanske man kommer tycka de blir underbart att fira jul, hoppas!

idag har vi varit i ramsjö och hälsat på.. fick mat och trevlig sällskap! fast oliver fick den mesta uppmärksamheten ;-) hehe.. och igår var vi i alby och åt, alla vill bjuda på mat hit och dit men nu är de slut på de för den här påsken minsann!
tänkte ju knäppa lite kort i ramsjö på oliver och hans farmor och farfar, men gissa vad jag glömt gjort? jo ladda batterierna så de blev inga bilder.. krille vart ju lite glad iaf för han tycker inte de är lika roligt när jag är framme med kameran, hehe..

Träffade även min underbara vän jossan igår.. alltid lika trevlig även fast hon kom för olivers skull! ;-)



näe nu ska jag vara social med krille och sötnöten våran! skriver mera om allt och ingenting en annan dag :-)

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilka godingar :)

2009-04-13 @ 12:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0