Allt möjligt!

Jag sitter här...
Lillen sover...
Krille leker chaffis..
de är vad som händer just nu! en tisdag eftermiddag/kväll..
har varit på en föräldragrupp idag, känns skönt att de finns iaf så man kan få fråga om nånting och diskutera saker med andra mammor.. fast som jag är då så blir jag nervös ändå! allt med att oliver inte känner sig nöjd och ska äta hela tiden gör de inte så frestande att  vara ute bland allt annat folk..
var ut med terese innan vi skulle dit, vart en kort promenad och sen hem till henne för att mata småbarnen våra innan vi skulle iväg dit..
imorgon ska de iväg och mätas och vägas, hoppas oliver har gått upp mer än förra veckan!! annars vet jag inte vad jag ska göra.. :-(

jag funderar på om jag ska beställa en ny mobil eller kika på en när jag ska till stan nästa vecka... måste ju ner och få ögonen kollad! tänka investera mig i ett par byxor om man nu hittar några som passar, tvivlar ganska starkt på de!
och måste ringa mvc imorgon och beställa tid för en efterkontroll, ska skaffa preventivmedel så oliver inte får nått syskon :-P här ska inte några syskon bli till, inte än på några år iaf!
måste fixa deklartionen, skitgrejer! min göralista kan bli lång om man bara vill.. och de vill jag inte så jag tar och gör lite saker då och då istället så man har nånting att göra varje dag.. eller lite mera varje dag :-)
och igår kom lina på besök, var evigheter sen jag träffade henne sist! var roligt att ses!
och terese. lägg ut bilderna på oliver och troy på bloggen vill ju se dom! :-D hehe... dom var såå söta när dom låg där babygymmet tillsammans!

här blir oliver ompysslad av mormor och moster!



                                             


Kommentarer
Postat av: Catrin

Du kan ju ta de lugnt kl nio, kolla på desperate h. Detta är helt klart min favvokväll, enda kvällen jag tycker det är skönt att tobben jobbar så jag få vara ifred;)

puss på er!

2009-04-21 @ 20:33:32
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nu är det nära, snart är han stulen :)

2009-04-22 @ 07:44:29
Postat av: Emma

Jag säger som Andreas nu jag, vi planerar en kupp! ;)

2009-04-22 @ 07:45:55
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0