Brydd :-)

SIsta april idag, shit va tiden går fort! tyckte de var vinter med 20 minusgrader alldeles nyss.. tyckte inte de var länge sen vi hade snö kvar och nu är allting borta.. men de är skönt, de har varit en tillräcklig lång vinter! nu är de vår och snart sommar..
Idag är nog många brasor överallt, undra om man ska fara och kika lite när krille kommer hem ikväll kanske? får se om han orkar... och idag har jag träffat hanna, var riktigt roligt och alltför länge sedan sen vi sågs! de måste de blir ändring på.. vart riktigt sugen på en cider när man satt ute i solen men de får nog vänta ett tag till, får drömma om den sålänge.. haha lät som en alkis där!

Var i stan i tisdag, handlade mig två par byxor och tre linnen! länge sen jag handlade så mycke kläder men nu var de behövligt faktisk.. de var första gången vi var iväg till birst sen oliver kom och de gick jättebra, har varit lite nervös över att fara dit eftersom oliver inte ha ro att ligga i vagnen när han är vaken men de gick jättebra! ha var så duktig min lillpojk :-) 

handla även lite åt lillen

              

lina var hit häromdan med grejer åt oliver, toksöta!

     


Herregud var förvånad jag är på krille nu, de är nästan som en annan person... han har bytt colan mot ramlösa, bytt arbetsbyxorna mot jeans och köpte sig nya skor.. till och med att han själv tog initativ till en promenad igårkväll! den ni ;-) hihi.. jag blir riktigt brydd, men brydd på ett bra sätt :-) älskar dig krille! kyss..

snart maj :-(

näe nu ska jag gå och göra mig nån mat..



Kommentarer
Postat av: Jossan

Men go´fis!! Och nu menar jag såklart Oliver o inte pappan! =)



Kram kram från oss på Tynderö!

2009-04-30 @ 18:02:06
URL: http://lillhugg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det är inte roligt :( lilla calippo har ju ingen chans emot dom stora vovvarna. Tur Andreas har ett humör som hetet duga. han var skitförbannad!

2009-05-01 @ 20:56:16
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, visst är Bella söt! Hon är gammal också. Säkert 20 år snart :) Fick hon då hon var 15 år och det var några år sedan nu.

2009-05-04 @ 21:04:27
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0