våren

Törs man hoppas på att våren är kommen nu? :-)
härligt väder är ute, oliver och jag var ute på promenad förut.. svettigt var de för båda men de är de värt bara våren kommer nu för jag börjar bli less på snön nu.. känns som vintern har varat i evigheter!
Funderar på att sätta mig på balkonen nu medans lillen sover, han tvärsomnade i sängen nu för han har inte sovit middag så bra idag..
Idag var vi med i tidningen för er som inte sett :-) var iväg i måndags och knäppt kort för folk väntade ju på att man skulle komma med nån gång så nu är de kirrat!

Städat och donat här hemma har jag, eller rättare sagt vi, gjort idag.. fick ju faktiskt hjälp från krille också! :-) tacksamt kan jag lova.. fast dock så har vi ju en massa saker kvar man kan göra här hemma om man bara orkar och vill men de känns lite meningslöst när man inte vet hur länge man ska bo här.. fast de ser ju ut som bombnedslag i några rum här hemma men de får vara så länge.. kanske tar de nån dag till veckan istället om tiden finns..
och imorgon ska vi få besök av min kusin andreas och hans tjej emma.. har aldrig träffat emma även fast dom har varit ilag i flera år, nästan skandal! men imorgon så, ska blir riktigt trevligt :-)

Syrran och anders har hyrt stuga i åre v16, är skit sugen att fara dit och vara där nån dag men de känns ändå så krångligt.. packning och så är de ju dedär men att ska man dit så vill man ju vara ute och de blir ju lite svårt om sötnöten ska ammas ganska ofta när han är vaken.. men vi får se hur de blir!
skulle även ha varit och hälsar på lina där i ljunga men så långt har jag inte kommit än.. men snart så kanske.. och skulle ha träffat bea men vi går oftast om varandra tråkigt nog! men vi ses när vi ses som man brukar säga :-)
påsk snart också.. uscha, jobbigt! folk vill ju bara att man ska komma och hälsa på hela tiden vid såna där tramstider! man hälsar på när man känner för de helt enkelt..

haah satt och tittade på kort vi knäppte när vi var i paris! vilken resa.. ser ganska mysigt men ändå tänker jag inte fara dit igen, är en sån människa som hellre ligger på stranden och dricker drinkar! :-) inte en droppe alkohol vart de i paris heller, var ju gravid då.. i 13:e veckan kommer jag ihåg, spydde lite vart som helst där! hehe..

vi i paris!



konstigt ändå, när jag var gravid så tyckte jag de var ganska jobbigt att bli så stor så snabbt! fast många säger att de var på slutet jag blev stor, men iaf nu saknar magen litegranna óch att känna rörelser därinne! men jag har ju hellre oliver med mig här i världen :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, han ser heöt skräckslagen ut på varje bild ju!" Tuva såg ut att gråta på varje kort i flera veckor, hon grinade till ansiktet av blixten men hon grät/gråter ju saällan, så de va lite,t råkigt, lite missvisande ju liksom :) va fina ni var i paris :) myyysigt ju!

2009-04-05 @ 00:18:47
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Therese

hoppas allt e bra med er!=) Ska ni på den där föräldragruppen?? Promenad nån dag?:)

2009-04-06 @ 08:16:04
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Vilken goding :)

2009-04-08 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0