Tankar...

Strålande väder har de varit idag.. helt underbart skönt var de att ta en prommis med bobbis och lillen vid elva tiden idag.. tog forsön runt, skönt men lite jobbigt för en annan som inte har gått på en långpromenad på många månader.. haha men jag tog mig ju hem iaf!
Och skönt att få träffa bea igen, känns som evigheter sen sist.. men hon skulle ju komma och hälsa på mig på viskan anstalten om jag nu skulle hamna där, haha ;-)

Jag funderar och funderar.. vet inte hur jag ska göra.. men men..

Tack för alla fina kommentarer här i min blogg, särskilt dom om min son :-)

och de där med den där 3dagarsgråten, den stämmer men för mig har den typ blivit till varjedagsgråten.. jag skyller på amningen :S

har tänkt mycke på min pappa idag, saknar han varje dag och önskar varje dag att han vore här.. känns bittert ibland att han inte får se min son, sitt första barnbarn som han längtade så mycke efter.. för vem var de som hade sett framemot därhär mest av alla om min pappa, han tjatade ju länge om att han ville blir morfar och nu när han blivit de så finns han inte här med oss längre? men jag börjar acceptera de nu men man kan ju önska ibland att världen hade sett annorlunda ut..


  krille på pappas begravning...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nä precis, dessutom hade jag sån tur att min barnmorska hade också fått i vecka 34 så hon satt å förklarade vad som antagligen skulle hända när hon var ute, haha. :) Dom är ju lixom fördiga i dom veckorna, vi var ju kvar bara för att hålla koll så att lungorna verkligen var färdiga och att hon kunde hålla värmen osv, för det öär ju sista veckorna det mesta underhudsfettet kommer.



3dagars gråt? har jag aldirg hört om, men det är väl hormoner det också. Läste om en kvinna som grät på BB för hon tyckte så synd om alla föräldrar, eftersom hennes barn var så mycket finare än deras, hahahahaha.

2009-03-01 @ 22:10:05
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0