tids nog...

snart så kommer de upp bilder på lille oliver, tids nog :-)
de är bara så att i flytten så har kabeln till kameran och minneskortläsaren förrsvunnit så kan inte lägga upp några bilder än... men de kommer :-)

Tack för alla gratulationer och fina presenter vi fått av allihopa!

Ja innan bebisen kom hade man inte tänk längre än att bara man klara förlossningen så ordnar allt sig sen, men de blev inte riktigt som jag hade tänk mig.. amninngen funkar inte riktigt vilket gör mig helt förkrossad och orolig för att lillen inte får i sig tillräckligt.. men han verkar klara sig men jag känner mig som en dålig mamma iaf som inte kan få mitt eget barn att ta maten han får.. Men vi har dragit ner på flaskan så vi får se hur länge allt funkar.. men jag vet inte hur länge till jag orkar kämpa med amningen när älsklingen inte verkar vilja och inte heller orkar jag pumpa ut mjölk.. fast de känns som de var nån dag sen jag gjorde de men krafterna börjar ta slut nu så var tvungen att sätta besöksförbud här hemma så vi får lite lugn och ro att lära känna våran gosse och försöka reda upp allt..
så jag ber om ursäkt om folk tar illa vid sig att dom inte får komma men vi måste få tid för oss själva...

Jag saknar mina vänner, särskilt bobbis just nu.. ska försöka hinna träffa henne i helgen! önskar jag hade mera tid och mera ork för att umgås med dom..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ingen dålig mamma, jag kämpade också med amningen och efter 1 månad så fungerade det jätte bra. Du behöver nog lite lugn o ro så löser det sig. O som sagt du är ingen dålig mamma även om du skulle sluta amma, du har ju iaf försökt! Lycka till.

2009-02-27 @ 18:48:49
Postat av: Bobbis

Hej gummns, tack för prommenaden, det va skönt det va underbart!

Du är och kommer bli en underbar mamma, tveka inte en sekund på det.

Du vet vars jag finns vad det än är.

Ses o hörs krami

2009-02-28 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0