Helgen..

Nu är helgen slut.. eller ja, för mig så är de ju helg hela tiden för jag är ju sjukskriven.. och håller aldrig reda på vilken dag de är så jag har helg hela tiden jag :-) ganska skönt men saknar faktiskt jobbarkompisarna! men ska dit och hälsa på nån dag tänkte jag...
Jag bara rä'knar ner och ner men de går så sakta.. önskar jag kunde orka göra saker hela tiden men krafterna och króppen säger NEJ med stor bokstäver...
Känns som man varit på språng hela helgen, skönt ändå.. hälsat på folk och fikat och donat.. åt pizza igår på garaget med krille, jennifer och peter.. trevligt trevligt.. och sen kom lina och söta junior förbi, och jag fick en present ;-) eller ja, bäbisen fick lite i förtid vill säga.. tack lina! den var jätte fin ;-) hon är bra snäll lina...
var hem till bobbis på fika.. alltid lika trevligt där också.. man får sig ett gott skratt när man träffar henne.. ;-)
men sjuk va snö de har kommit, fick verkligen skotta fram bilen.. och ändå hade krille haft den i natt men de var äbndå gömd under snön... jag stog därute och sopade av bilen och min älskling satt inne och åt isglass och tittade på.. och fnissade lite, min sötnos! ;-)
Imorgon ska vi till ljusdal, på toyota.. och dollarstore! Yeeeppiii ;-) de är roligt att gå där.. billigt och bra med andra ord!

Och kusinvitamin, jag hör av mig så fort ungen har ploppat ut ;-) ska inte glömma, jag lovar!

Neä fan, nu är de glasstime! igen, precis som igår.. men de gör inget nu för jag tycker faktiskt jag har varir duktigt i flera månader nu också...

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0