helvetet och tillbaka..

Fy fan, är helt slut! Magsjuk är de västa som finns! Äckligt och vidrigt och allmänt skitjobbigt!
att vara gravid och diabetiker och få magsjuka kan jag lova är ingen höjdare.. jobbigt kan jag lova och de ända sjukvårdsupplysningen säger är, drick sockervatten och ät dextrosol.. och hur lätt är de då när man spyr upp allt igen lika snabbt.. men jag tog mig igen om de västa men är fortfarande inte kry! Och de va bara tack vare krille jag tog mig igenom de värsta för annars hade nog sockret sjunkigt på dock för lågt så jag hade tuppat av de som tur var hände de aldrig.. för att han satt och vaktade mig hela natten medan jag var helt beredd på att ge upp! Är otoligt tacksam för min älskling, finns ingen bättre! Älskar dig Kristofer ;-)
Ifall så var nog babyn lite stressad av allt så de skrämde oss rejält med att inte alls röra sig igår.. huvva vad nevös jag blev, ringde förlossningen och dom sa att jag skulle pröva dricka kallt vatten och hjälpte inte de så kunde vi komma ner tyckte dom.. så jag drack vatten men de blev inge bättre så fick åka ner till förlossningen men de var inge fel därinne.. bebis mådde bra ;-) den måste bara ha sovit hela dagen igår när den hade varit vaken med oss på natten innan!
tackl gode gud för de.. som krille sa, bättre att åka ner en gång för mycke än en gång för lite!
Men inge mer skrämsel tack, de orkar jag inte nu!

fan nu måste jag lägga mig igen, blir helt slut att vara uppe...

gonatt ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

uscha! Lider med dej, men snart är det hela över. Lillkillen är ute och du kan vaka över honom hela dagarna i ända. Loke skickar en puss..

2009-01-22 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0