Nyår..

Ibland blir jag rädd för mig själv.. Varför blir jag såhär? ungefär som jag ger upp, att man inte orkar nå mer..
Alltid är de nått som jag gör fel, säger nått fel..
Därför har jag lärt mig under 2008 att ibland är de bättre att var tyst så slipper man bråka om småsaker..
Ett nytt år man de känns inte riktigt som de kommer bli ett bra år.. började inte så bra iaf.. men men..
Men de var iaf trevligt att fira med lina och peter, dom är trevliga och bjöd på riktigt god mat ;-)

Ja nu är de inte alls länge kvar.. och inte behöver jag gå tillbaka till jobbet heller! Har semester till den 7:e och sen är jag sjukskriven till den 11 februari och sen går jag på föräldraledigt! Skönt men fan vad jag kommer sakna alla dårar och tokigt folk på samhall (posten) :-)


Inte ligga på soffan och vila upp sig för de som kommer hända framöver för då är man lat.. jajust de ni alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0