ohuuaa

Över en natt typ så har allting blivit riktigt jobbigt...
Räknar ner för fullt nu, 28 dagar kvar... hoppas de går fort..
Tycker synd om dom så måste lyssna på mitt tjat om hur jobbigt de är osv.. stackars satar! haha.. men krille tycker jag riktigt synd om som verkligen får höra och se hur jobbigt jag tycker de är och inte kan han göra nånting heller för att göra de bättre.. Stackarn!
Men han står ut hoppas jag.. ;-) älskar min lilla snutt (krille) ...

Var hos mamma och började lägga pussel med henne, jisses man blir ju som helt förblindad av alla pusselbitar! 1000 bitar rakt framför ögonen, jag såg ingenting tillslut.. tur var så kom krille och hämtade mig då så jag hade en anledning att lämna allting och fara bara.. haha..

sjukhuset imorgon... ultraljud, ctg, träffa läkare och min sjuksköterska.. en helt vanlig dag på sjukan alltså! känns jätte skönt ändå att krille känner att han vill följa med mig varje gång så jag slipper åka själv...

Och afterwork med lina och bra på fredag, ska bli riktigt roligt att umgås en stund :-)

Tack och adjö för ikväll! See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0