Oohhej..

Måndag idag va?? sjukt dagvill man blir när man är ledig varje dag, hela tiden...
skulle nog vilja jobba igen om jag hade haft krafter till de.. men bara 30 dagar kvar nu! Jippie ..
Kanske blir de micro ner til bb, vilken jävla färd de skulle bli, haha ;-)

Har iaf ansökt om föräldrapenning nu.. hoppas de går fort med "behandlingen"  av min ansökan så man inte behöver vänta i evigheter på några pengar.. fast för först ska vl min sjukskrivning bli godkänd.. om dom nu inte tycker att jag är frisk nog för att jobba, då blir jag galen.. de återstår att se..

har varit ute på en prommis med bobbis, och sen en fika.. var hur trevligt som helst.. skvaller och allmänt prat, hur skönt som helst att hon får mig utanför dörren :-) 
bobbis bobbis bobbis, lägger du ut dom där korten du knäppte på mig blir jag galen! :-P

Måste verkligen köpa mig en ny telefon med bra kamera, men vad ska man köpa?
Beas telefon är verkligen fin.. måste nån kika runt lite på torsdag när jag är i stan..

Gråt inte över nån som inte skulle gråta över dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart har du en liten sötnos i dina armar! Hoppas tiden dit går fort nu ^^,

2009-01-13 @ 18:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0