I ur och skur!

Ja tydligen så tar man sig promenader i ur och skur.. jag och therese skulle ut och gå och då började de regna, äsch tänkte vi de slutar väl snart.. inte då, regnade hela vägen runt forsön! båda två var som dränkta katter när vi kom hem, iskall vart jag! Och dessutom så slutade de regna när vi nästan var hemma, jävla typiskt..
ja vad har hänt på sista tiden då? inte mycke.. har slutat amma iaf, lillen får bara flaska nu.. fast han har ju ändå fått börja med smakisar :-) och älskar mat, precis som sin mamma!
I helgen så träffade jag min kusins barn som är 14 månadet för första gången, hon var riktigt söt "lilla" Freja!.. sen i söndag var jag till bästa  fina jossan och fira henne för att hon tagit examen.. Hon är duktigt hon! erika följa med mig dit eftersom krille jobbade.. de var synd men vi lär ju åka dit fler gånger.. man blir så full i skratt när man åker dit, de är allting nånting på g.. renovering, inget vatten osv.. jag tycker de är lite lustigt att de alltid är så när man kommer och hälsa på ;-) ¨
och så träffade jag min kära gamle vän ak i lördag, hur trevligt som helst! och två kompisar till henne som också var jätte trevliga.. synd bara att man så sällan träffar dom som inte bor här! träffar inte dom som bor nära så ofta heller, känns som man alltid har fullt upp med oliver...
Jag och min storälskling (krille är storälskling och oliver lillälskling) slog igång en film igår kväll, efter en och en halv timme började man undra om den inte skulle ta slut snart... näe den var visst tre timmar lång, inte ville man sluta titta heller så vi satt här och glodde.. jisses vad jobbigt de var med en sån lång film.. sällan dom är bra när dom är så lång, förutom "män som hatar kvinnor" den var bra!
nu ska jag lägga ut lite bilder istället, mycke roligare de.. mest bara på oliver såklart..  :-)

gulligast



blommorna jag fick av min älskling för ett tag se :-)



kärlek!



Oliver med sin tremänning Freja!



Fina Jossan och Oliver!



Söta Majabaja!



sötnosen med sina fina kläder som han gått av Andreas och Emma!



Nu får de vara slut på bilder för idag! och har nog inte mer att skriva heller så nu går jag och gör nån nytta istället..
Tack och hej för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vilka härliga kläder!!!! :) haha, ja det är typiskt att det ska börja regna så fort man går ut, solen skiner så fort man är inne och man hinner knappt få ut vagnen innan regnet kommer, haha.

2009-06-09 @ 14:51:11
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Emma

Men vilken fin outfit han har på sista bilden ;) Passade han ju jättebra i!

2009-06-09 @ 16:34:22
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0