Badtajm...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har märkt en sak med försäkringskassan. Allt tog ju sån tid osv osv osv hela tiden. men när jag fick för tidigt då fick dom eld i baken! den 20 feb hade dom äntligen räknat ut vad jag skulle ha, tog över en månad för dom att göra det, men då sa jag att ag fick för tidigt och hade haft bäbis sen 25 jan, då gick det snabbt! den 25 hade jag pengarna på mitt konto! Det verkar typ som att om man är ute i tid så slappar dom, om man ringer å säger att det typ "är för sent" så fixar dom det. För Jonas har fått för veckan på sjukhuset och sina 10 dagar han också. :)

2009-03-04 @ 18:07:50
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0