roadtrip

Får nog bli ett kort blogginlägg de här, är trött som en gnu! eller nånting iaf..
oliver har iaf somnat, efter typ en och en halv timmes skrikande.. stackarn var övertrött och vägrade somnade! de skär i mig när han skriker sådär.. men inget var värre än när vi var i stan idag, krille skulle in på biltema så jag stannade i bilen för att mata lillen.. även då trött och hungrig så han bara skrek så tårarna rann, insåg då att de var första gången tror jag som han skrek så.. då gjorde de ont i mammas hjärta! hualigen!
tänkte ju gå och shoppa lite idag när vi ändå var i stan men orkade verkligen inte, trött och oliver var grinig så de kändes inte roligt.. så de var bara biltema och babyproffsen.. och jula! men jag satt bara i bilen och väntade medand krille var in och snabbhandlade..
Vi knäppte ju även kort i timrå idag, kommer nog med på lördag så då får ni alla se hur tokiga vi förmodligen ser ut :-D haha!

krille är ute på äventyr ikväll, jag for då hem till mamma och hälsade på.. träffade anders och erika en snabbis.. och sen hälsade jag, oliver och mamma på min morbror anders och moster lena.. dom vart så glad att få träffa oliver äntligen :-)
men stackars lena hade gjort illa tån, hade fått sprickor i den så där var de kryckor som gällde..

näe nu vaknade oliver igen, måste kila..
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Kul att ni har vart o knäppt kort, måste ta oss iväg vi med! Men nu äre inte direkt bara att gå in överallt.. nu är det dom små som bestämmer =D Promenad i veckan`?

2009-03-31 @ 13:23:37
URL: http://theresiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0