Tiden försvinner


Ja nu har de gått flera dagar sen jag skrev sist.. dagarna bara rinner iväg, ibland hinner man inte med mycke alls förutom att ta hand om lilla älskling min :-)
Helgen bara försvann i ett nafs.. krilles morbror med familj kom och hälsade på i lördags, var jätte trevligt.. har inte träffat dom på ett och ett halvt år, förutom mats då som jag träffade när jag var som mest gravid hehe..  så lördagen bara rann iväg och på söndagen for jag och oliver upp till alby och var hos morsan, var mest ute i de fina vädret.. tokskönt!
erika var ju även där så då vart lilla prinsen ompysslad rejält av mormor och moster... knäppte en massa kort som jag ska lägga ui men orkar inte just nu..

redan tisdag idag.. träffade på lina när vi var ut på barnvagn så vi gick ett tag med henne, vart en bra stunt.. men jisses vad de blåste ute, rena stormen.. jag var helst slut när jag kom hem, motvind och uppförsbackar var de enda man gick i kändes de som, jobbigt för nån som inte har kondis för fem öre.. ojoj..

imorgon blir de bvc och prommis med bobbis..

oliver blir mer och mer lik min pappa, jag vet inte om jag så gärna önskar att han ska bli de så jag ser vad jag vill se eller om de stämmer? de så lätt att se när dom är så små..
iaf så såg jag ett kort på min pappa när han var typ 1 år, helsike vad lik jag var han när jag också var i den ålder.. som tvillingar eller samma person... undra om pappa såg ut som en tjej eller jag som en kille, tokigt iaf ;-)

och igår så var vi på kommun och fixade med faderskapet, så lilla oliver har en pappa enligt lag... nu ska vi bara skicka in pappren om hans namn till skatteverket, ska fixa de ikväll..
men sjukt tokigt de skulle ha blivit om jag hade dött eller nått innan vi hade varit på kommun och fixat med papprena där, för om nått hade hänt mig så hade inte krille fått oliver utan då hade han fått ansökt hos tingsrätten om vårdnaden om sitt barn.. och medans hade väl lilla oliver hamnat hos sociala.. vill inte ens tänka hur de skulle kunna bli, men nu har vi fixat allt så nu är de lugnt :-)

nu har jag inte tid längre... adios!



Kommentarer
Postat av: Jossan

hihihi, vilken härlig bild! ser ut som albino-afro-krull! =) Tant vill klämma på tjockemul armarna dina! =) Puss på dig,världens sötaste Oliver! P.S Hälsa mamma och pappa

2009-03-18 @ 11:31:26
URL: http://lillhugg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej lilla Elin! Har suttit å gråtit lite nu när jag läst det du skrivit men sen så fick jag le oxå då jag såg bilderna på din lilla goprutt :) Tänk att lilla lilla du har blivit mamma :)

Kram

2009-03-22 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0