Tokskönt

Äntligen kväll så ni kan man snart lägga sig och sova gott :-)
har ont i småfötterna efter prommis med bobbis idag, vi traskade runt i över två timmar, i de fina vädret de var ju hur skönt som helst ute.. hurtiga som tusan var vi, nästan så jag känner mig duktig för så länge har jag inte gått på nästan ett år som de känns.. hehe.. även att jag gick lite innan jag mötte upp bobbis för då hade jag och lillen varit på bvc och vägt och mätt han.. han växer och frodas alldeles utmärkt, helt kanoners.. nu är han 56,5 men dom sa att han förmodligen var lite längre för hon fick inte riktigt ut hans knä när han skulle mätas, så han är en långstång precis som far sin! ;-) och 4730 vägde han nu så han får i sig tillräcklig med mat och de känns skönt att veta.. lill gofisen min!

Och de kändes riktigt skönt att vara en stund med bobbis idag, mycke skratt och tok vi hade för oss.. hon chockerad mig kan jag lova, sådär chockad man blir när man typ bara gapar... jag var tydligen helt ute och cyklade jag, men de är ju som vanligt med mig, haha!
träffade även sara en snabbis idag, kändes också skönt för jag har haft sån ångest över att jag inte har hunnit med att träffa nån av bea eller sara på sistone men nu känns de lite bättre.. men ska vara lite mer med sara innan hon far hem igen, måste bli nån dag här..

igår var hanna hit och hälsade på, med blommar och kläder.. åt lillen förstås, jättefina.. längtar tills han blir lite större så han kan ha alla kläder han har fått fast han får vara liten ett tag till ändå..
och jessa var hit i förrgår, med både skvaller och kläder, alltid lika trevligt att träffa folk.. man får höra så mycke tok som har hänt, jisses kan man bara säga ibland..

Oliver farmor och farfar var hit idag, även mormor och gammelmoster.. även då fick han paket och kläder och leksaker, börjar nästan tro att han kan bli bortskämd ;-)

Undra om man ska satsa på beach 2009 eller 2010? hehe.. längtar efter att komma i några av min gamla jeans så känns snäppet för små just nu, vore så skönt.. och så slipper man tvätta så ofta om man har mera kläder.. är lite bekväm av mig ibland!

Nu är de natti natti.. Tjillivippen!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Dom ska vara bortskämda =)

2009-03-12 @ 13:35:35
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0