Hate and Love

JAG HATAR RÄKNINGAR! särskilt dom som blir mer än vad man har tänkt sig..
Nån som har nått bra råd till hur jag kan tjäna tusenlappar lite snabbt?!? Eller kanske nån som har lite pengar liggandes och skräpar därhemma som ni vill skänka bort :-P
Pengar är bra, men även får jag en sååån jäkla ångest av dom! De känns som dom aldrig riktigt räcker till för de som behövs och de man vill ha..

Till andra roliga saker, vi har haft kalas hela helgen. Lilla stor killen har ju fyllt 1 år, min gounge! Helt otroligt vad jag älskar denna pojk...
Och nu pryder även hans namn min arm, en bild kommer om nån dag!
Ska nog för en bildbomb här på bloggen, var ett tag sen nu..

Till er som inte vet, vi har ju flyttat nu! In to the house :-) And i´m loving it! Jag trivs som fisken i vattnet..

Nu ska jag läsa roliga bloggar, lite kulare de än att skriva om mitt liv..


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi ja okej. där ser man :) fina var dom i alla fall!

kul att ni flyttat in nu, då måste jag komma och hälsa på nåt snart :)

2010-02-15 @ 20:36:35
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: catrin

du är så välkommen så =)

2010-02-17 @ 20:14:51
Postat av: Sara

Tokfia! När får man komma över och titta??

2010-02-21 @ 13:46:55
URL: http://mysunhsine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0