Poker..

Sitter och spelar poker på facebook, kvällsnöjet för mig nuför tiden.. men de kul, och de är tur man inte spelar om riktiga pengar! Hehe..
Nu har även besiktigt på huset varit, de fick ok.. Lite små fel som måste ordnas innan de blir riktigt klart. De ska tapetseras på två ställen men de gjordes idag Golvlisterna måste bytas efter vi flyttat dit, tyvärr. Värmepumpen var trasig men den är fixad nu. Lite små fel här och där och just nu känner jag mig irriterad över dess små slarvfel! Huset skulle vara HELT klart till sista januari men nu får vi dras med dessa hantverkare ett tag till..  Men vi ska flytta till helgen så de ska bli skönt :-) men innan dess ska huset städas lite mer, de ska packas ihop här hemma och sen ska man hinna vara med Gulliver också ;-) och jobba såklart.. så lite stressad är jag, men de är tur man har familjen som hjälper till!
Och så vill jag ju hinna snusa på min underbart söta systerson, helt bedårande.. Så liten han är, till och med min lilla gofis ser ut som en riktigt storpojke när lillkisen är med.. Men Oliver är ju stor pojke egentligen, han fyller ju 1 år nästa fredag! Vart tusan har tiden tagit vägen?

Tänkte lägga ut en bild men jag kom på att vi har flyttat dom till en annan hårddisk så de får bli en annan dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0