Överlevt

Tänkte bara göra en liten uppdatering här så ni vet att jag har överlevt jul och nyår ;-) De har varit en fin jul men nu är de faktiskt skönt att de är över. Så ikväll åker nog granen ner om Oliver somnar i tid.. vi har ju råkat hamnat lite fel i sovrutinerna så vi sover länge på morgon så är han uppe lite längre än vanligt på kvällen. Men nu kan jag ju inte göra så nå mer med älsklingsgubben min för jag börjar jobba på måndag! Ångest, ja de har jag ganska gott om nu! Men jag hoppas den ger med sig efter nån dag på jobbet..
Just ja, jag har ju fått order om att lägga ut lite julkort men de blir inte idag för jag har inte kameran med mig.. Imorgon kanske!

Ibland tror jag att de är nått fel på mig... jag skiter i dom där tankarna och går och dricker kaffe och äter pepparkaka istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0