Allt och ingenting!

Vad har hänt idag då?? inte mycke, har knappt varit ut.. känns så jobbigt att ta sig utanför dörren när Oliver tjurar med
maten.. undra när man kommer känna att man har nån koll på saker och ting! hoppas de kommer SNART!..
Sen for jag till mamma och fick mat, grillat ;-)
Bara jag och Oliver hemma i helgen, skickade iväg krille till höljes. tyckte han förtjänade att åka iväg efter att ha slitigt ont på gården i alby! men jag saknar han redan men jag ska nog klara mig ändå.. tur jag har lillfisen att ta hand om så går dagarna ganska snabbt..
skitungen min gick inte den här veckan upp i vikt som han borde, förstår inte.. men jag tog de inte lika hårt som jag brukar göra för jag vet ju att han ätit mindre än vanligt så man kan inte förvänta sig att han ska bli en tjockis då heller!

Imorgon ska jag träffa bobbis, min fina vän :-)
jag har så många MÅSTEN att göra men jag vill inte.. uscha, de är så tråkigt..
Just ja, på tisdag ska vi till Ullånger och träffa husgubben för göra "avrop" på huset, bestämma de sista och sen behöver vi nog inte göra så mycke på ett tag.. förhoppningsvis!

Har nog inget vettigt att skriva. för de händer sällan nå vettigt i mitt liv.. och gör de de så glömmer jag bort de fort! tror jag håller på att bli senil.. allvarligt, nått fel på de på minnet!

NU ska jag ringa min älskling och sen sätta mig på balkongen och svalka mig lite.
Tjing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0