Hopplöst..

hatar att vara sjuk, allting går åt helvete då!
vaknade imorse och mådde illa men tänkte att jag är väl bara trött så åt lite frukost och tittade sen på några avsnitt av sex and the city.. kanon bra serie ;-)   men sen somnade jag om och vaknade och mådde ännu mer illa och jovisst då slog magsjukan till! hate it! sockret spelade mig ett riktigt spratt så av de mår jag också skit..
blev på tok för långt så jag svimmade men vaknade sen till sans och vett men mådde ännu mer pyton.. skit! jag skrämde min stackars älskling.. Och panik fick jag själv, ringde barnmorskan och min sjuksköterska men dom sa att de var inge fara, bara jag tog de lugn och drack mycke så skulle de gå bra.. de fanns ju en liten chans att förlossningen kunde sätta igång men de var en lite chans så de är nog ganska lugnt nu för inge har hänt.. Krille måste nog få bli min personlig assisten sanrt för jag orkar inte sköta mig och och bebis längre.. vill ha min bebis här med mig nu!

Bea var hit igår, hade hur trevligt som helst... skrattade som en tok :-)
 
Ska ner på sjukhan imorgon.. vill helst inte missa den tiden för ska ju kika hur bebis mår..
Aja nu har jag skrivit färdig om min skit dag!

Gonatt allihopa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni svårt med namn, prova svenskanamn.se, där finns också en namngenerator där man kan skriva föräldrarnas namn och få fram barnets namn. Kul!

2009-01-11 @ 00:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0