Prommis...

Idag har de blivit en promenad, en kortis med bea! Hur härligt som helst.. Dock lite kallt men skönt iaf..
och ännu bättre var ju att jag fick träffa bea som jag inte gjort på evigheter! Insåg då hur mycke jag saknat henne! My best friend..
Och även de gjorde att dom tyngre och jobbiga sakerna kändes lite lättare..
Men bebis mår bra och de är huvudsaken :-) min älskade lilla knodd!  

Ångesten trycker alltid.. mer eller mindre.. 
Hur ska man göra för att återfå sina krafter?

Men de känns ändå lite bättre idag, men önskar tiden kunde gå fortare så kanske de känns hur bra som helst sen...

Jag har iaf världens bästa familjen! skulle inte byta dom mot nånting annat här i världen..

Undra om jag ska ta och unna mig att köpa en ny mobil, vill verkling ha en ny som jag kan knäppa fina kort med! Och de var länge sen jag köpte nånting åt mig själv... Tycker faktiskt själv att jag förtjänar en ny men vi får se hur de blir, ska spana runt och se vad jag hittar ;-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Unna dig för sjutton en mobil! Det är du värd!

Dessutom superbra att ha en med riktig kamera, för jag lovar du kommer vilja fota bäbisen ofta. Man blir knäpp å galen som mamma. Så är det bara! Du har väl sett hur jag är!?

2009-01-04 @ 02:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0