Ingen kidnappning igår! :-P

Idag är jag skit trött! Oliver skulle upp halv sex, vilket är väldigt tidigt för mig.. har inte vant mig vid tidiga mornar än, känns som jag aldrig kommer göra de :-D
vi klev upp och la oss och myst och busade på golv, jag typ med ett öga öppet och de andra sovandes.. haha! tillslut så la vi oss och sov igen..
vaknade och gick till therese och troy och hälsade på, riktigt trevligt! var evigheter sen.. måste bättre mig med mina kompisar..
nu sitter jag och väntar på bästaste bea ska höra av sig, hon är bäst helt enkelt! finns ingen som ställer upp så mycke som hon även fast jag har varit dålig på att ställa upp för henne..

Igår träffade jag kusin Andreas och Emma, också skoj.. mycket skratt :-) dom är roliga,. ska åka och hälsa på dom nånting framöver har jag bestämt!
Och Emma var så rolig för hon vägrade hålla i Oliver, hon törs inte hålla i bebisar tydligen men de vart de ändring på igår! hehe.. Emmas mamma höll i Oliver och tillslut släppte hon han i Emmas knä så hon hade inte så mycke till val än att hålla i sötnöten men de gick ju bra.. "njaaaa de känns inte riktigt räääätt" var Emmas ord, jag höll på att skratta ihjäl mig.. Men Emma, du måste ju bättre på dig om du ska kidnappa han snart ;-)

Sen har de inte hänt så mycke mer på sista tiden.. varit mycke i alby hos mamma, de är så skönt att vara där!
Ändring måste de bli, på flera fronter! '

oliver med sin röda pelefant (bea om du saknar den kan du få låna den en stund :-D haha)



tror oliver försöker säga "meeen mamma, eftersom jag aldrig får nån mat så äter jag upp min underläpp"



Han somnade på kudden men efter ett tag låg han såhär, till och med aktiv i sömnen!



jag vaknade härom morgonen av att lillfisen stod såhär i sängen och tittade på mig
han hade dragit ner spjälskyddet och lutade huvudet mot sängen och stirrade med sina storögon ;-)
han hade dragit ner spjälskyddet ännu mer innan jag hann få fram kameran.. tokungen!




när vi var hos therese förut så fick Oliver prova Troys gåstol.. jag har alltid varit negativ till en sån men nu börjar de ändras för jag tycker så synd om Oliver så får ligga ner så ofta.. De måste funderas på om man ska inhandla en eller inte!

Nu ska jag snusa på lillfisen min.. Adjö för denna gång!

Kommentarer
Postat av: catrin

det är bara att komma hit och låna en gåstol de vet du.

2009-07-27 @ 17:24:56
Postat av: Emma

Hahahaha ja det kan ju vara farligt med små bäbisar ;) Men du har rätt, bäst jag bättrar mig så att kidnappningen kommer gå problemfritt!

2009-07-27 @ 18:20:05
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Tihi gud så söt, och vilket härligt hår han har!

2009-08-01 @ 23:31:33
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0