Hetta!

Sommarvärmen är här! Jiiihooo äntligen :-) fast dock är jag en sån som inte pallar sån här värme om jag inte har nånstans att sola och bada, vilket jag inte har nu.. men de är skönt ändå!
Fast idag blir vi bara inne jag och lillälskling, stackarn har feber.. måste vara jobbigt för han i den här värmen! vill inte ha han i vagnen heller så mycke för där blir de STEKHETT! så vi blir hemma i våran bastu till lägenhet..
NU går de framåt med huset, de är spännande!!! nån dag här ska vi, eller krille rättare sagt, riva ett uthus som vi har på gården så vi inte har så många småhus på gården.. vi vill ju ha lite gräsmatta också :-)

jag är chokladberoende, inge bra för mig de! socker är dåligt..
och så går jag ju inte ner i vikt när jag äter så mycke godsaker, måste skärpa mig för jag vill inte se ut såhär nå mer! får ju snart köpa en hel ny garderob för jag tycker kläderna sitter lite för tajt..

GRATTIS TILL MIN STORÄLSKLING (krille) SOM FYLLER ÅR IDAG!!! :-)

mina älsklingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0