År och månader bara rinner iväg!

Idag blir Oliver 4 månader! shit vad tiden har gått fort.. är de verkligen fyra månader sen jag låg där i sängen på förlossningen och andades lustgas utav bara fan.. ;-)  man får ångest över att de går så fort men de är så kul att se allt nytt Oliver lär sig, att han vill se en massa nya saker..
Oliver är mitt allt!
Oliver fick en fyramånaders present av sin mormor, kläder! han har en bra snäll mormor han! ;-)

Studenten idag, för dom som är i den åldern.. kände att jag själv skulle vilja ta studenten igen, den dagen var sååå roligt! studenfesten varade i 24 timmar, man var bra sliten efter den dagen.. och de var 5 år sen min årskull gick ut på trappan, evigheter med andra ord! ojoj.. gammal jag är ;-) haha..

har varit iväg på bvc idag också, vägde och mätte sötnosen.. han har gått upp och växt på längden så de är bra :-) och nu tänker jag inte gå dit så ofta som jag hittills gjort, orkar inte de.. känns inte som de behövs nu heller när han får ersättning och riktigt mat.. har bara kutat dit så ofta för att matningen alltid har varit ett problem för oss, amning sög och tillsist fick han inte i sig.. och sen med flaskan åt han inte mycke alls. men nu tror jag nog att de ordnat till sig! Sköönt för de kan jag äntligen släppa lite av den oro som jag burit på så länge..
Aja sen mötte jag upp min tokiga vän bea, vi tog och va ute kikade på studenterna som åkte på flaken.. och sen fikade vi, och typiskt mig då som aldrig ha några pengar löst (kortanvändare är jag) så jag fick låna av bea IGEN! Tack för lånet sweetie ;-) och guud va pinsamt de var när vi satt där och fikade, uscha Hualigen, sjukt.. blää de vill jag inte ska hända igen.. inte bea heller skulle jag tro för hon tyckte också de var lika hemskt som jag!
 
Sen hem, krille kom hem och vi åt och sen for han efter ett tag.. igen... men vad ska man göra, har man en sambo med en rastlös själ så finns de inte mycke att göra åt.. men jag älskar han iaf! 
ibland undrar jag när man ska hinna med sig själv igen, just nu känns de som aldrig.. men de blir nog bättre! jag måste ju ta hand om mig så jag får leva länge, men de hinns inte riktigt med.. 

de är många som säger att jag är en stark människa, jag har inte riktigt trott på de men nu känner jag mig ganska stark ibland! jag vet att jag klarar mig igenom de mest.. även om de tar lång tid ibland så reser jag mig och lever vidare.. och är de inte de som berättar hur man är som människa, hur man reser sig efter ett fall! 
jag fick många hårda fall förra året och här står jag idag, lever fortfarande och har världens bästa barn :-)  och en underbar sambo! 

och ni som läste mitt förra inlägg, är ni nyfikna???? tihihih, en hemlis... kanske uppdaterar jag er nån gång i framtiden!
De får vara allt för ikväll... Gonatt mina vänner!



 


Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi, kollade på Tuvas viktkort idag, har inte varit på BVC på en månad.. hmm, kanske dags att masa sej dit??! bara för att kolla hur stor hon är, hon har ju inte precis haft nå problem med det... ;) hihi.

2009-06-13 @ 16:55:24
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja det hade varit toppen det! :) Jag & Andreas får väl se till att brumma till Er en sväng snart, vore kul!

2009-06-14 @ 15:04:25
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Bobbis

Mmm min vackra elin :)

2009-06-14 @ 15:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0