3 månader..

...blir Oliver idag! storkillen min :-)
var på bvc idag för att prata om lite grejer, behövde lite råd och så.. vägde också och oliver hade gått upp, tur de! men måste fortsätta med ersättning nån gång per dag så han klarar sig och blir en ännu större kille!
och efter de var vi ute och gick med therese och troy runt forsön, i regn och blåst! men skönt iaf, särskilt när man kommer hem för då känner man sig lite duktig iaf :-)
ska nog till bea ikväll på fika, och desperata husfruar, fast de beror nog på när lillen tänkte somna!
Helgen... har varit lugn, skulle ner till stan och hälsa på jossan och handla lite småprylar men de blev inte! men jossan, vi kommer nog snart ändå.. ska ju komma ner och fira dig när du tagit examen din lille duktiga pluggerska ;-)
träffade lollo häromdagen, var evigheter sen så de var riktigt kul!! fast vi hann inte prata så jättemycke men de ska vi ta igen till sommaren om hon kommer hem!
Var ner till ramsjö igår, älsklingen skulle hjälpa sin morfar med vedan och då följa jag och oliver med och stannade hos svärisarna! var ute och bara hade de mysigt...

oliver med sin farfar!




vad är de mer som hänt på sistone då? ja, inte så mycke vad jag kommer ihåg just nu.. minnet mitt är ju som nästan helt försvunnet, jag är som en guldfisk! eller som doris ;-)

och på fredag ska de vaccineras, hualigen! krille får nog följa med, känner mig lite nervös för att dom ska sticka min lilla sötis i benen!
men nu de kommer de några söta bilder istället för att skriva om mitt liv.. för jag tror ju faktiskt dom flesta läser för att hålla sig lite updaterad om oliver ;-)

glader!





mina sötnosar!



kan man bli sötare?





Och så här låg oliver när han vaknade fem imorse och vill ha mat! (ser inge vidare skönt ut)



nu får de vara slut på bilder för idag! återkommer en annan dag när de har hänt nått skoj att skriva om!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica

vi ska få sprutorna i morgon vi :) Skulle få på fredag egentligen, men Tuva ska döpas på söndag så vi fick en tidigare tid utifall hon får feber och är grinig osv, inte så vidare kul på dopet! Vad han vänder och vrider sej! Tuva rullar inte och hatar oftast att ligga på mage ;) hihi. Hon är lite "bekvämare" av sej. Kan vi ju kalla det ;) haha. Han är toksöt!

2009-05-12 @ 18:23:45
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Catrin

Han är verkligen hur SÖT som helst. När jag får min dotter så vet jag vems brud hon blir ;)

Imorrn ska Loke vaccineras lite.. Han bruka ge sköterskorna en liten elak blick efteråt, men sen är det bra =)

´



Ska du med på storochliten på torsdag? Bruka vara några flera minisar där nu.. Ta med Therese och Troy oxå!!

2009-05-12 @ 20:19:34
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Men herre gud vilken solstråle!!

Haha, han är så in i nordens söt!

Jag längtar tills jag kommer! :)

Du va hemma då va? :) Det är ju de där träslage då också va? Vi kanske kan ta en tur på dagen å kolla läget;).

Puss Puss,

2009-05-12 @ 20:22:15
URL: http://eyk.blogg.se/
Postat av: Jessica Berglin

Hej LillElin! Shit va gullig Oliver är! Helt sjukt, man vill ju äta upp ungen :)

Jag har lagt in en länk till din blogg från min, säg till om det inte är OK så plockar jag bort den.

Kram.

2009-05-15 @ 17:03:33
URL: http://http://frejafidili.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0