Farsdag!

Ja idag är de ju Fars dag, och de ska ju självklart firas! Jag tycker om att fira såna här dagar, jag tycker om att fira dom jag tycker om!
Morgonen började med att jag och Oliver gick och handlade så vi kunde ge pappa K frukost på sängen, sånt är alltid uppskattat.

Här hjälper Oliver mig att plocka fram frukostgrejerna


 
ser ni Carlsbergförpackningen där i bakgrunden, den tyckte tydligen Oliver att hans pappa skulle få till frukost för de var den han drog fram ;-) hahaha!
Pappa K fick även en lite present med frukosten, och lite senare drack vi kaffe och åt en liten snuskig grodtårtsbit! Mysigt....

Men även fast dagen varit bra så känns de alltid lite mer fel än vanligt såna här dagar, jag har ju inte kvar min pappa i livet som jag får fira! Saknaden känns på lite extra på speciella dagar...
Men jag var ju till min underbara far på kyrkogården och tände lite ljus.





....................................................................................................................................................


Dagen slutade med en massa bus och mys med sötnöten Oliver för att han inte ville sova! De var helt underbart, han är helt enkelt den bästa som finns! Mitt hjärta, den jag älskar mest av allt! Och självklart älskar jag hans pappa också ;-)


Kommentarer
Postat av: tina

men gud va stor han är nu oliver :) jag kan inte fatta att han bara är 6v äldre än Tuva, hon känns så liten :)hoppas allt är bra med er.

2009-11-09 @ 14:34:41
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0