fredagsmys!

Jag funderar allvarligt på att lägga ner bloggen.
Känns som jag aldrig har den där riktigt blogglusten, och väldigt sällan nånting att skriva om.. Och varför ska jag då fortsätta? De blir till att tänkas över..

Fredagsmys, pizza och Idol! Dock kikar jag på idol själv men de gör inte mig nånting, jag trivs bra själv!

Jag är trött... Oliver har fått för sig att vakna på nätterna, är de inte att man ska ge han nappen (de gör mig inte så mycke för de är inte jobbigt, och de har han gjort hela sitt liv) så vill han äta och vara vaken en stund. Och jag vill inte vara vaken på natten, och jag vill inte att Oliver ska få för sig att vara vaken då heller! Oliver sov bättre när han var liten, helt enkelt.. Så nu får man väl längta tills han är stor nog att sova en HEEEL natt ;-) gofisen min..
Men jag måste ju bara säga att Oliver har slutat vara så klängig, nu klarar han sig rätt bra själv.. Han älskar att gå med allting han kommer åt, vilket är våra stolar.. Han drar runt dom här i lägenheten så man vet knappt vart dom är :-D han älskar att gå helt enkelt, med hjälp då förstås efter han inte går själv än!
Jag skulle ju väga Oliver igår, men de fick jag inte för då passade han på att bli klängig.. men de gör inte så mycke han äter ju så han minskar ju inte i vikt. Och de var så lusigt när Lena frågade om han hade börjat krypa än, då skrattade jag litegrann och sa att de började han för 3 månader sen.. Lite brydd vart hon då faktiskt ;-)

Jag måste börja spara pengar nu, vill ju fara till Ullared nästa år :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahahahaha, ja, han har bråttom eran lilla kille!! Tuva har faktiskt släppt den värsta klängel-grejen redan, vet inte om jag vågar berätta de... ;) hahahaha. Inte helt, men mycket mycket bättre. Vi behöver inte ligga på golvvet helt platta för att hon ska vara nöjd, fast hon tycker de är roligt att krypa med sin knubbiga kropp över oss kors och tvärt. gullungen.

2009-11-13 @ 23:34:05
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag följer med till Ullared jag ;)

2009-11-14 @ 20:56:06
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Catrin

Klart du ska ha kvar bloggen, fast det bara blir skrivet nån gång ibland så är det roligt att läsa! =)

Men va trevligt, då ses vi då! ;D

2009-11-15 @ 15:06:51
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0