Samvetskval..

Jag tror jag har ständigt dåligt samvete. Alltid ligger de där och lurar inom mig.. 
Ofta får jag dåligt samvete för att de känns som jag skulle kunna göra mer för Oliver än vad jag gör, och de ger mig dåligt samvete! Och hushållet, de hinns sällan med.. Och Krille stackarn, han får då inte uppmärksamhet han borde få, eller att jag inte pratar och umgås med mina vänner så mycke som jag skulle vilja och borde göra! Detta får mig att ha ständigt dåligt samvete! Och jag gillar de inte! Fasiken..
De lär väl bara bli värre den dagen jag börjar jobba också... Jag får nog försöka klura ut en lösning, men tvivlar på att jag finner den!

Kommentarer
Postat av: Moster ika

Funderar på att följa med dig och mamma till stan på måndag. Kan inte Oliver följa med då oxå?

Jag tycker du gör ALLT för Oliver. Vad skulle du mer kunna göra? Vad vill Oliver göra?

Jag tror han har det väldigt bra faktiskt... tror inte du det?

2009-11-23 @ 19:17:06
Postat av: Catrin

Han kan inte få en bättre mamma!

2009-11-23 @ 22:15:38
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: bobbelibobb

skärpning på hög nivå nu elin, beröm dig istället för allt du faktiskt gör! :)

PUSS

2009-11-26 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0