Satmaran Elin!

Idag är de ingen bra dag! Humöret är inte de bästa och de märks att tålamodet inte riktigt finns där, så stackars lillafisen idag som har varit tvungen att vara med en satmara som jag idag..
Och Oliver ska ju hela tiden testa gränser med mig så idag har de blivit mycket "NEEEEEEEJ OLIVER" "DU FÅR IIIIINTEEEEE VAAAARA DÄÄÄÄÄR" "DU FÅR IIIINTEEE KLIVA UR MATSTOLEEEEEN"... ni fattar vad jag menar! :-( och jag försöker alltid ta de lilla lugna men idag har de brustit ganska fort för mig så nu sitter jag med värsta dåliga samvete för att Oliver har fått ta "smällen" för mitt dåliga tålamod.. Uscha!  Måste skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Moster ika

Alla har vi våra mindre bra dagar. Du är absolut det bästa som finns för Oliver - hans mamma. Tveka aldrig på det! Både du och Oliver "tindrar" jämt med era ögon!

Du verkar ha stenkoll på att Oliver testar dig! Tänk på att han utvecklas och behöver testa allt... så är det med barn...

2009-11-23 @ 19:13:23
Postat av: Emma

Alla har sina dåliga dagar Elin. Det är normalt :) Calippo brukar få ta mina "smällar", blir liksom den som är närmast till hands som får stå ut med grinigheten. Jag får ta Andreas "smällar" jämt då han är grinig. Men man bryr sig inte.

2009-11-24 @ 07:04:54
Postat av: Junior

Det här är bara början. När jag och Oliver blir äldre då ska ni få... hehehe

2009-11-24 @ 21:52:44
Postat av: Lina

vissa dagar orkar man inte, å det känner de ju de små, och passar på att testa gränserna extra mycket. Tror de är mycket väl medveten om hur man mår...

2009-11-25 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0