091026

Tänkte blogga lite snabbt nu innan jag lägger mig, fast jag har ingenting viktigt att skriva om.. Tänkte mest bara skriva lite så ni ser att jag lever..
Jag var hos tandläkaren idag, de gick väl hyfsat. Jag visste ju redan vad dom skulle säga, de dom alltid säger. "Du måste använda tandtråd" .. de säger dom varje gång jag är dit. Måste nog faktiskt börja med de, tandköttet är inte de bästa just nu.. Och jag betalar ju en viss summa varje månad till dom, en tandförsäkring, och nu sa hon att skulle jag ta ut min piercing så skulle de bli 20 kr billigare varje månad men för mig känns de som de kvittar. Jag trivs med min piercing, den har suttit där så länge så de skulle bara bli konstigt om jag tog ut den. Så där får den sitta ett tag till.

På onsdag, tror jag de blir, ska vi till stan och välja kakel och klinker till huset. ska bli spännande, hoppas jag inte får beslutsångest för de får jag alltid när de finns för mycke. Men vi har ju ändå lite begränsningar om vi inte vill betala mer själv, men vi får se hur de blir.

..............................................................................................................................................

Jag vet inte riktigt vad de är med Oliver, han är så klängig nu. Jag kan inte gå ifrån han en sekund ens utan att han börjar grina. Jag tycker så synd om han, de verkar vara så jobbigt! Och de blir påfrestande för mig för jag kan knappt göra nånting, inte ens äta utan att han ska klänga mig i benet och ska upp i famnen.. vad de än nu är så hoppas jag att de ger sig snart, både för hans skulle och för min. Lillgosen min.

Snart ska de handlas julklappar också, men iår blir de med måtta förutom till Oliver skulle jag tro ;-)  Vet inte riktigt vad han behöver men ska sätta mig nån dag och skriva en önskelista från han till tomten (släkten, hehe) blir nog två önskelistor, en till Krilles släkt och en till min så dom inte köper likadana grejor. 

Alla har vi olika smak men för mig är de här de finaste i världen.

 

förlåt älskling men jag tycker ni är sååå söta därför hamnar ni här ;-)



Min fina killar.. dom bästaste!

Kommentarer
Postat av: Jessica

sötnosar!!

ja, vi gör de enkelt, till dom på min sida iaf, när dom frågar så ber jag dom helt enkelt köpa en viss sak, så de inte blir typ träklossart från 4 pers, kul lixom! Tuva är också gnällig och grinig, som tusan! Hon kan sitta på golvet själv i typ 20 min eller nåt, sen helt plötsligt så tvärskriker hon och måste upp i famnen, sen kan de ta en timme innan hon blir på bra humör igen.

2009-10-27 @ 12:53:53
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Kan sätta pengar att Oliver är i "separationsfasen" nu. Jobbig som tusan men helt normalt och framför allt; ÖVERGÅENDE! :)Han gör precis som han ska :)

2009-10-27 @ 15:36:53
Postat av: Ellinor

Sätta pengar PÅ (ska det såklart stå):)

2009-10-27 @ 15:38:09
Postat av: Emma

Ja det ska bli riktigt skönt att komma bort, men först är det ju februari resan att se fram emot :)



Vad stor han blivit Oliver! :)

2009-10-27 @ 22:18:45
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: ak!

Herre gud va oliver växer. ;) Gullungen!

Jag saknar dej också min vän :) Vi får se till å ses igen. snart.

Puss. /ak

2009-10-28 @ 11:35:09
URL: http://eyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0