Ont..

Less jag blev nu, hade skrivit ett långt blogginlägg men vips så försvann de! Typiskt mig att alltid lyckats med sånt.. suck!
Jag blev inte glad imorse när de snöade, jag tycker om snön! den är så fin.. synd bara att de försvinner så de blir så blött och jag har inte skor för att vara ut i blött väder! Men man får härda sig!
Men de är egentligen för tidigt för snön att lägga sig, de är ju faktiskt bara oktober fortfarande. I början på december kan de få vara vitt ute, när de börjar närma sig jul!

Jag tycker så synd om min lillälskling nu, har har ont i munnen! Igår började han blöda och de såg ut som tandköttet har spruckit upp så nu kanske tanden är på g.. som jag har sagt säkert 30 gånger förut :-D men nu såg faktiskt Therese nånting därinne också så nu borde de kommer nånting snart.. Men Oliver är inge pigg medans de pågår, han grinar så fort jag lämnar han nån sekund och vill hela tiden vara i famnen och han är extrem känslig för andra folk och mycke ljud.
Fast de där med ljud har han ju alltid varit lite speciell på, han är så skvätten men lilla gofis! För när vi var på drakborgen i lördag så blev han livrädd när de var nånting som lät högt. Han skakade av rädsla i pricinp hela tiden vi var där.. jag tyckte så synd om han! Men han kanske var extra känslig om tanden var på g men han var verkligen stel som en pinnen medans vi var där. Jag tänkte att vi skulle prova att fara dit igen om några veckor för att se hur de går, förhoppningsvis bättre!
Och hör och häpna, jag blev inte dålig av vaccinet! Helt troligt, jag var helt säker på att jag skulle bli de, jag brukar alltid ha otur på såntdär. Men jag fick JÄVLIGT ont i armen efteråt, kunde inte använda den alls. Och de var lite svårt eftersom jag har en lite buse att ta hand om..men nu är de bra igen!
Ja vi har haft lite ont här dom sista dagarna, tur att vi är tuffa ;-)

Nu ska jag äta en smörgås medans jag väntar på att mamma ska komma med lite grejer. Och så väntar jag ju på Älskligen som fick åka och jobba idag, han har väl pratar med chefen sin och hur de blir med jobb framöver och som de känns nu så kommer jag få gå tillbaka till mitt jobb och Krille får vara pappaledig. Men de återstå att se hur de blir med de måste bli bestämt snart..

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0