På sista tiden.

Detta är fel, det kan inte vara normalt. De verkar ju bara vara jag.. Hur tusan kan jag ALLTID vara såhär trött på morgonen? Och ändå sover ju oliver ganska bra på nätterna, han kan vakna några gånger och vill ha nappen men då somnar han om lika snabbt.. Suck, jag vill inte vara såhär trött.. De kanske blir bättre om jag sköter mig lite bättre..

Krille och jag var på bio i lördags, Flickan som lekte med elden, och gud så skönt de var att göra nånting tillsammans. Jag vill ju inte att vi bara ska vara föräldrar, vi måste ju komma ihåg att vara ett par också. Men de är riktigt svårt när man är småbarnsförälder, svårare än jag någonsin trott. Men man får kämpa!
Och filmen var bra, verkligen sevärd. De rekommenderar jag till er som inte sett den.
Men innan vi gick på bio så träffade vi Emma och Andreas, var riktigt trevligt! Var ju evigheter sen, de måste ändras på :-)
Oliver fick vara hos moster och morbror i Fränsta och där hade han de bra, han såg inte alls överdrivet glad ut när jag kom för att hämta han.. han hade nog kunnat stanna några dagar till, men de fick han inte för mig för jag saknade min lillälskling så mycke!
Och just ja, mamma har ju kommit hem från Ullared, gud vad grejer hon kom hem med! En hel jääääätte påse med kläder till Oliver.
-Bodysar
-T-shirtar
-Skjorta
-Finkofta
-Byxor
-Set (byxa med huvtröja)
-Strumpor
-Tjocksockar
-Kalasbyxor
-2 Overaller (en fleece och en vanlig)
-Skor
-Fingervantar och handskar
-Fuskpolo
-Leksaker     m.m jag har säkert glömt att skriva nått nu..

Så de blev ju till att rensa Olivers byra på gamla kläder för att lägga i dom nya..

Ikväll är de despret, men min vän Bobbis :-)

Over and out. /E

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha, jag är som en klubbad säl på morgonen, jag typ lyfter Tuva ur sängen och nästan kryper in till soffan för att vakna till ;) haha.

2009-10-06 @ 09:29:38
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Catrin

Är det inte höstmörkret då min vän som gör dej så trött?

Jag ha alltid järnbrist när jag är sådär..

Bamsekram till er

2009-10-06 @ 10:11:21
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0