The house!

Nu sitter jag här och väntar på att idol ska börja, eller som älsklingen säger: IDIOT 2009! Men jag ska kika ändå även fast jag stör mig lite på programmet.. Har man inget bättre för sig så ;-)
Har ju ändå lite sällskap av mamma ikväll, är i alby hos henne nu. Jag och Oliver for hit ikväll istället för imorgon, vi ska ju fira Micke imorgon, och älsklingen jobbar ändå inatt så vi tog vårat pick och pack hit ikväll redan! Och de är synd om min lillälskling nu, han har feber! :-/ stackars mitt lillhjärta..
Jag säger de igen, NU MÅSTE DE VARA EN TAND! Haha.. Huvudsaken att han inte mår alltför dåligt min lillfis..

Och nu är huset på gång, eller ja huset står ju redan på plats! Spännande spännande.. Jag riktigt längtar tills vi får flytta in nu! Kan knappt vänta längre, men nu är de förhoppningsvis bara några månader kvar..
Om ni vill se huset så hänvisar jag er till Krilles facebook, där finns de bilder för dag 1 av husbygget!
Nå mer har jag nog inte att uppdatera er om, inte vad jag kan kommer på ikväll iaf..

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

ja dit kan jag sträcka mig, har ju ändå andra ärenden dit liksom haha :)

2009-10-09 @ 21:43:09
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0