Äckelsmuts!

Sitter i Alby nu, mamma tog med lillen på en promenad för att han skulle somna..
For hit imorse för jag STOD INTE UT att var i lägenheten och visste inte annars vad jag skulle göra, packade in allt i saaben och for! Krille behöver nog ändå sova skulle jag tro, han var med sina vänner igår och jag vet inte ens vad klockan var när han kom hem.. Men jag vet att den var efter kvart över tre iaf!
Var på bingo igår, fan va trist de var! Men nu är de slut på de för denna säsong, måste hitta mig nått annat skoj att göra här i vinter.. Men vad? Nån som har nån idé?
Och när jag kom hem igår från bingon så stannade jag och tittade runt i lägenheten och vart nästan äcklad, de var så jävla stökigt och diskberget tog över diskbänken, tvätten låg kvar i tvättmaskinen.. Soffkuddarna var i en enda röra, ja de såg helt enkelt förjävligt ut! Vill inte bo sådär, men jag hinner inte städa på dagarna och på kvällarna är jag på tok för trött för att börja ta tag i äckelsmutsen!

Vill åka till s-vall och handla! Men de går ju inte, får ju inte penger förrens de 27:e och de är nog inte många kronor.. Men Oliver behöver en jacka, och jag med för den delen! Men jag sparar nog och köper mig en vinterjacka för nån sån har jag inte heller.. suck! De är mycke jag skulle behöva nu men jag har tusan inte råååååd....

Måndag imorgon, veckorna bara rinner iväg...

Kommentarer
Postat av: Bobbis

Puss! :)

2009-09-20 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0