Mitt barn är mitt allt!

Till er som fått för er att jag inte gillar att vara med mitt barn!
När jag säger att jag är uttråkad om dagarna så menar jag inte att jag inte vill vara med Oliver, att jag hellre skulle hitta på nått annat utan han. De jag menar är att jag saknar ett vuxet sällskap att samtala med en stund då och då!
Jag älskar mitt barn över allt annat och älskar att se hans framsteg (även om han kör slut på mig med sitt supersnabba krypande och klättrande ;-).. ) så behöver man en paus ibland. En liten stund för att samla krafter och bli en bättre mamma! För de är vad jag tror, att man blir en bättre mamma om man gör nånting för sig själv nån gång då och då!
Och för varje gång jag är ifrån min älskade Oliver så saknar jag han så otroligt mycke så de är de enda jag tänker på! Att jag vill träffa mitt barn, lukta på han och busa med han så jag får höra hans söta skratt! Att känna hur min busunge drar mig så hårt i håret så man vill skrika till :-D

Jag tror ni fattar vad jag menar..


Kommentarer
Postat av: Catrin

jag förstår vännen, och man måste ha barn själv för att kunna göra det.



jag hoppas du dyker in nån daq på lite skitsnack ;)

2009-09-16 @ 21:26:56
Postat av: tina

jo jag känner suget nu att plugga..efter en 5års pause :D synd bara att man inte ansträngde sig mer i gymnasiet så man hade lite bättre betyg att komma med.

Vad har du tänkt plugga?

2009-09-16 @ 21:39:58
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du tips på hur jag kan göra min blogg bättre?

2009-09-16 @ 22:01:56
URL: http://martina86.blogg.se/
Postat av: ak

Min boendehandledareutbildning var gratis. ett år utan lån var det :) hur bra som helst! Kanske det skulle vara nåt? Annars vette fan hörrö..

Du kanske ska jobba med barn? .. typ förskolelärare? Men då ere ju 3 förbannade år.

Stor Kram från knegets mästare. Hahah

2009-09-17 @ 13:20:19
URL: http://eyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0