Sundsvall hela dagen..

En dag med shoppande kan ta knäcken på mig, och de är precis vad de har gjort idag!
Herregud, så trött jag är nu. Och man säger ju man skulle behöva ha minst två dagar på sig att hinna med allt i birsta men jag tror nog Krille och jag tog ALLTING idag! *pust* mediamarkt, babyproffsen, rusta, biltema, skokanonen, jysk, expert, jula, skopunkten, Ica Maxi, Coop, Ikea, Claes Ohlsson och HELA birsta huset (har säkert glömt nått ställe).. Kanske inte hela birsta men de känns som så iaf!
Och vad inhandlades då, mest till trollungen min såklart! Grejer till mig själv är de inte så noga med..
Aja.. Vad som kom hem med oss blev en åkpåse till barnvagnen, halkstrumpor, vantar, "tofflor", blöjpåsar, en leksak åt oliver, och en leksak åt krille ;-) , en lära gå-vagn, bodysar, kalasbyxor (eller långkalasonger kanske man säger) , en hand- och fotavtryck grej med plats för kort, och annat lite smått och gott..
Vart deprimerad i stan också, finns inga kläder jag kan ha.. sitter byxorna bra över benen så kan jag inte få igen dom i midjan, och sitter dom bra i midja är dom för stor i benen.. suck! inte ens underkläder går speciellt bra längre.. FAAAN, nu vill jag båda ha tid och råd att börja träna!
På slutet, ett tag innan vi skulle åka hem från stan blev Krille och jag så trött så vi skrattade mest bara åt allting.. och fötterna kändes som ballonger.. Och en av anledningar att vi blev så trötta och blev idioter tillslut, var att vi kutade runt hela jäkla birsta city och lite till för att hitta en modellbil åt storälsklingen min! :-D Tillslut, hittade vi en som fick duga.. Han fick den av mig så han kan hålla sig sysselsatt ett tag!
Var en riktigt skojjig dag :-) men saknar Oliver som tusan nu, vill ha han hemma hos mig men imorgon så hämtar vi han i ramsjö. För hans farfar kom ju att hämta han imorse, dom ville umgås med han och så behövde vi som sagt åka till stan och handla liiiitegranna.
Men imorgon kommer han hem igen :-) min lilla vilde! Just ja, Olivers moster klippt luggen på han igår, tog lite granna bara för att testa.. mest bara för att håret skulle komma ut ögonen på han.

Tänkte lägga in bilder på vad jag köpt idag och Olivers nya frisyr men som vanligt så strulade jag till de så de blir inga! Suck..
Lägger ner de här för ikväll, är för trött!

Kärlek till min älsklingar!

Kommentarer
Postat av: M

man behöver inte ha råd för att träna. du tränar lika bra när barnet ligger i vagnen, när du är ute och går.

2009-09-03 @ 14:15:47
Postat av: M

man behöver inte ha råd för att träna. du tränar lika bra när barnet ligger i vagnen, när du är ute och går.

2009-09-03 @ 14:17:13
Postat av: Malin Pers

Haha, jaså du lyckades klippa han till slut? :-) Vill se en bild! ;-)

2009-09-03 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0