Måndag..

Nyss kommit hem från en promenad.. var ganska skönt faktiskt! var ju inte ut nånting på hela dan igår så.. man känner sig både trött och grå om man inte går ut en liten sväng iaf..
Traskade ner på posten och hälsade på där också, träffade folk som jag inte träffat på evigheter känns de som! saknar mina jobbarkompisar...

Igår så var min kusin andreas och hans tjej emma hit, var hur trevligt som helst! oliver fick jättefina kläder, som han måste växa i :-) och "the red dog patrick" som nu ligger i hans säng.. för oliver fick ju inte ha en ett annat djur där för krille tyckte den var så ful att oliver skulle blir rädd för den :-D hehe... så nu ligger röda patrick där och är hur söt som helst!
undra om oliver kommer tappa sitt fina underbara hår? vill inte de.. visst kommer han gnussa bort en del men vill inte att han ska tappa allting..

Jag måste skaffa mig lite självbehärskning och sluta äta godis och dricka så mycke dricka, vill ju faktiskt gå ner i vikt! iaf så pass att man kan få på sig sina gamla byxor.. jag behöver inte bli trådsmal men lite vill jag gå ner iaf och de gör man ju inte om man sitter och käkar gotta för mycke, nej nej nu är de skärpning som gäller!
Skulle vilja börja simma men kanske börjar med de om ett tag.. när jag slutat ammat kanske?
Imorgon tror jag att jag ska gå på bio, med syster.. ska kanske ringa och fråga först om hon vill följa med.. Män som hatar kvinnor är de som går, sägs att den är skitbra! OCh krille får vara hemma med oliver, kan vara bra att bara dom får umgås lite utan mig.. att dom får en riktigt bra pappa-son relation.. :-) och att jag får göra nånting som jag vill.. men känns ändå lite konstigt att man ska vara utan lillen i några timmar när man har haft han hela tiden nästan sen han kom..  de ska nog gå bra :-) 
listan på saker jag vill ha blir bara längre och längre, jisses! nu vill jag ha en fotoskrivare så jag kan skriva ut kort och göra en massa fotoalbum.. man ska bara ha och ha hela tiden men oftast så köper jag inte allt jag vill ha..

Inte tid längre nu, måste äta innan nån liten vaknar ;-)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0