Rännande överallt!

Idag känner jag att de inte är nån bra dag... lite less på att vara för pank för sitt eget bästa.. men men, huvudsaken är oliver har saker så han klarar sig! och de har han!
Undra om vi ska åka till åre imorgon eller på torsdag? ja de återstår väl att se.. man får nog öppna på sitt andra konto man ska fara, känns lite surt men jag vill ju ändå passa på att åka när man kan :-) hoppas på finväder då bara!
less jag är på den här deklarationen, fattas en massa papper för att jag ska kunna fylla i den! skit! tänker inte köpa och sälja nånting igen som man måste skatta på.. komplicrat allting blir när man inte har alla pappe rman måste ha.. ska ringa skatteverket och höra om jag verkligen måste fixa fram papprena eller om de går bra iaf.. hoppas de går bra iaf för jag orkar inte ringa runt, de är för besvärligt känns de som!

Och idag fick jag papper hem om att den 20:e ska vi ner på försäkringsbolget för att prata om hur de blir med huset osv... just nu trivs jag jättrebra här i ånge och kan stanna här om vi hittar ett hus vi vill ha men ingen verkar ju ha lust att sälja, inte dom som vi är inresserade av iaf.. typiskt!  men vi får se hur de blir.. försäkringsbolaget har ju säkert inte räknat vad de kommer att kosta att bygga upp kåken heller som vi bad att dom skulle gör!
och den 28:e fick jag tid på ögonkliniken, skulle egentligen ha fått en tid i mars men de är väl bättre sent än aldrig?`
undra vem jag ska ta med mig ner, vill inte gärna åka själv för jag ser så dåligt efter jag ha varit där och jag vill se bra om jag ska köra bil.. särskilt om oliver är med i bilen! krille kanske följa med om han är ledig men han har ju inte så stor lust att gå runt i birsta skulle jag tro, jag tänkte ju passa på att köpa mig ett par byxor som jag kan ha! kommer ju fortfarande inte riktigt i mina gamla byxor...

och även att jag tvingade krille att ta hem min träningscykel så jag kan cykla om de jag inte tar mig ut på en promenad, ska blir roligt att se om jag kommer använda den eller inte ;-) hehe.. min idag kommer den inte till användning för idag krånglar fogarna.. konstigt att jag ha mer ont i dom nu än när jag var gravid?

anledningarna till att man kliver upp ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0