Hoppgunga och gåstol..

var vad jag hade tänkt att Oliver inte skulle ha, men så blev de icke!
för nu har han båda hemma :-D de blir inte alltid som man tänkt sig!
gåstolen (som vi fått låna av thom och malin, tack tack) ville jag först inte att Oliver skulle ha för jag har
hört så mycke om att dom får sämre motorik osv.. men tillslut så tyckte jag så synd om Oliver så då fick vara så mycke på golvet så då ändrade jag åsikt om räserstolen ;-)
hoppgungan ( som vi fått låna av krilles faster, tack för den), ja den hade jag inte behövt om inte Oliver hade varit så klurig och kommit på hur man hoppar och studsar!.. för jag vet hur barn kan bli av en hoppgunga, därför skulle sötnöten inte ha nån men nu när han lärt sig själv att hoppa så tycker jag inte att de spelar nån roll längre!

oliver matning går fortfarande inte alls bra.. stod och diskade förut och så kikade jag på oliver när han låg på vardagsrummsgolvet och lekte, åh shit va smal han såg var min tanke då! de enda jag såg var alla revbenen på han... och sen när jag kröp ner i sängen för att vila med han så såg jag hur magen gick så mycke innåt så tanken slog mig att nu måste han ha gått ner i vikt! de återstår och se på torsdag... om de inte är tänderna som är på gång så måste de vara nånting som är riktigt fel.. :-( jag börjar bli trött på den här ångesten nu..
fast alldeles nyss fick han i sig en hel tallrik gröt och nästan 100 ml ersättning och de är ju rekord för Oliver! iaf på länge..





krille är och fiskar så jag vet inte vad jag ska göra ikväll, funderar på att hyra en film men de började ju regna precis så jag känner inte för att gå utanför dörren! jag får lita på tv:n ikväll ;-)
Måste ringa min läkare imorgon också, måste ju få ett läkarintyg! suck, att de alltid ska krångla..
nu orkar jag inte skriva mer..

Kommentarer
Postat av: Emma

ja trist är de allt när man känner så :(



men gud vad är det för gofis jag ser?!?! :) Underbart söt som alltid.

2009-08-04 @ 19:16:21
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Lina

hehe... jo, det där med hoppande känner vi ju till..! :P

2009-08-04 @ 21:50:12
URL: http://juniorochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0