Sundsvallstrip!

Att åka utan ac i en varm bil är ingen höjdare! Men förmodligen så klagade jag mer än Oliver :-D
Jag, mamma och Oliver for till stan idag för jag behövde handla lite åt lillfisen..
Handla inte så mycke, nån till nappflaska (en mindre som får bli en vattenflaska), påsar till blöjhinken.. de var vad jag köpte, Olivers momma handla lite mer hon.. hehe.. de slutade med att han fick pyjamaser, en blå elefant



 och så köpte vi ett till spjälskydd för lillen står ju och slår huvudet i sängen när han vaknar! tänkte köpa ett nytt, bredare men jag tyckte inte de var värt att betala 500 kr för de..
Vi gick inte på så många affärer, orkade inte.. är ju inte shoppingtypen riktigt.. Eller ja, de är roligt om jag hittar grejer jag vill ha men de är sällan så då blir jag bara sur när jag åker hem utan nånting!

lilla söta nyfikenstruten! :-)



Just ja, snart måste de göras... de jag inte vill göra men nu går de inte längre, Oliver måste få luggen klippt!
Nån som vill ta på sig den uppgiften, att klippa en sjövild unge? ;-)



Kommentarer
Postat av: Jessica

hihi, en annan har ju tur, Tuvas lugg börjar närma sej ögonen men den är ju inte ens nära att vara så tjock som Olivers, och dessutom så kan ju en annan sätta upp massa tofsar osv ;) hihi.

2009-08-03 @ 09:03:07
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Emma

Det tycker jag låter som en utmärkt idé! :)

2009-08-03 @ 09:24:14
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Jessica

hihi, men tänk så söt han skulle bli... ;)

2009-08-03 @ 13:47:37
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0