SysterRyster...

Oliver var sååå duktig när han fick sprutorna idag, en i varje barn! samtidigt.. han skrek bara i ca 3 sekunder sen
var de bra, sen "pratade" han bara med dom elaka som gjorde mitt barn illa! Men de var ju för hans eget bästa :-)
Sen fick han alvedon när vi kom hem.. och nu är han och momma ute och går medans jag gör kotletter, fattar inte att jag står och lagar mat för jag kan verkligen inte de, och de ska bli spännande att se hur dom smakar.

JAG SKA BLI MOSTER! :-)
Åååh jag är så förväntansfull, de ska bli så kul!
är lika förväntansfull nu som när jag väntade Oliver! ..
.. för jag ska bli mooooooster! Oliver får en liten kusse.. weeei :-)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Meen va skoj!! Hälsa Erika och gratta!! =)

2009-08-28 @ 20:29:08
Postat av: catrin

men så roligt, va ha hon fått för datum?

2009-08-29 @ 06:48:43
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

minns faktiks inte adressen, men googla på "14år och gravid med tvillingar" =)

2009-08-29 @ 10:50:09
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Catrin

Jo jag kommer förmodligen få det beviljat! Jag tänker då inte föda igen.. Så då blir det på svärmors födelsedag 17 jan ;) däromkring iallafall.. Klart du ska skaffa en till!!! :D

2009-08-29 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0