Taken!

AAAAAAAAAAAhhhh, jag är trött! Var ingen jättebra idé att vara upp till tre när man vet att man ska upp
med oliver runt sex tiden.. :-/ men de gör ändå inte så mycke nu för de var trevligt att ligga på soffan och titta på film med älsklingen!
Vi hyrde Taken igår, kanonbra film! Den tycker jag ni ska se om ni inte gjort de.. Eftersom klockan bara var tio när den var slut så tyckte jag vi kunde se en film till, så jag satt i en wallander (en av dom äldre filmerna) och som vanligt så tittade jag ju aldrig hur lång filmen var! Ja, ni kan ju ana åt vilket håll de här lutar.. De var tydligen en film som var efter en serie, alltså flera avsnitt och den var fyra timmar lång! Och som jag är då så kan jag ju väldigt sällan sluta se filmen när jag väl har börjat så jag och krille tittade färdigt på hela. Äntligen tänkte jag när de var slut, nu kan vi gå och sova! Kryper ner i sängen, men vem vaknar inte då om trollis! Aah, bara att ta upp han i våran säng och mysa lite och mata sen efter kanske 45 minuter så fick han åka ner i sin säng och somna om.. och då var jag skapligt trött faktiskt! då var klockan efter tre, och så länge har jag inte varit uppe på vääääldigt länge!  Och sex vaknade lillen, men tog över han till våran säng så vi kunde vila till kvart i sju men sen var de bara att masa sig upp!
Så nu sitter jag här och vill att han ska bli trött så jag också får sova en stund ;-)
Men jag ska nog slå igång Taken igen, jag är en sån som kan se filmer flera gånger om....

Näe nu ska jag busa med Oliver så han vill träffa john blund snart ;-)


Kommentarer
Postat av: Ak

Jag vet, Taken är superbra!:-P

2009-08-23 @ 09:44:03
URL: http://eyk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, den flög 10 mil hit...

Din jäkel, skicka flygfän till mitt jobb! :P

2009-08-23 @ 10:35:51
URL: http://eyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0