(ingen rubrik)

Åh jag älskar min soffa, men samtidigt hatar jag den! Gränsen mellan älska och hata är hårfin säger dom ju :-D
Har nästan nyss kommit hem från alby, åkte dit igår och spenderade natten där.. Krille for till höljes i fredag, de gjorde han helt rätt i! dock fick jag tjata iväg han för han tyckte väl att vi inte hade råd, men sånt går oftast att lösa, så jag sa åt han att åka iaf för de var han värd efter att ha slitigt så vid huset! Men inatt kommer han hem igen :-) äntligen!
jag längtar efter huset nu, gillar verkligen inte den här lägenheten.. Ständigt kvavt här inne, suck! Men om några månader så flyttar vi, yeaah!

Jag är helt slut nu.. borde ta en dusch och krypa ner i sängen, men man har ju alltid nått MÅSTE man ska göra först..
hur kunde jag, som är smålat, få en sån aktiv unge? haha.. jisses, han tar ju kål på mig snart..  Och åter igen, matvägran! ärligt talat så blir jag nog tokig på de här snart.. nu har han slutat ätit allt utom gröt, och fruktpurér och såna godare saker.. men han äter inte ens särskilt mycke gröt! blir ganska trött och matt för man kan inte göra nånting åt de heller, kan ju inte tvinga lillfisen att äta...
och jag känner att jag inte kan/hinner göra nånting annat för nu handlar allting om att min gofis ska få mat i sig så han kan känna sig nöjd men de är svårt. Går man utanför dörren så hinner man knappt iväg förrens de är matdags och då är de bara att vända, känns därför alltid bäst att stanna hemma tills de ordnat tills sig. Fast nu har de snart gått 6 månder och de har ständigt varit problem med maten så de känns ju inte direkt som de kommer blir bra... Tänk att min älskade bebis blir ett halvår på onsdag :-)
jag och goungen har haft en jobbig natt, lillfisen vaknade varje timme.. men de var skönt att mamma erbjöd sig att ta han vid halv fem för då ville han inte somna om nå mer och då fick jag ju en lite sovmorgon. Fast man är ju lika trött ändå när man klivit upp flera gånger under natten. Känns som den här natten kommer vara likadan, men jag hoppas ändå att mitt hjärta får sova ordentligt!
Sover dåligt, äter ännu sämre, gnällig, äter på ALLT.. kan de vara tänder?

Nu orkar jag inte skriva mer.. Gokväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå vad jobbigt för er! Men du ska se att de går till sig med tiden.. kanske inte känns så men det gör det ju! Finns ju inga bebisar som svälter här i sverige iaf...eller hur! Vi hade 1 bra natt häromnatten, men de vände snabbt.. inatt va Johan uppe o vagga säkert 10-15 gånger... jag har seriöst blivit så trött så jag hör han gnälla men jag ligger kvar...som i ett vakum.. känner mig skit hemsk men jag orkar verkligen INTE kliva upp alla gånger... man är ju bara människa ändå... Hurru promenad nå i veckan??? eller en fika kanske...eller vi kanske ska komma bort till er...med fika :D

2009-08-09 @ 21:29:54
Postat av: Therese

va ju från mig också :P

2009-08-09 @ 21:34:18
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! hoppas verkligen det är tänder så det går över snart! Tuva krånglar med själva maten som är

MAT, gröt å frukt osv går snaskande i. Men jag gjorde bananplättar igår åt henne (en banan som man mosar, ett ägg, en halv deceliter vetemjöl) som jag skar i småbitar och blandade med grädde, det gick i. Och idag gjorde jag hemmagjord risifrutti som jag hällde blåbärspuré i, det gick också i. Men jag tror mest det var blåbärssmaken som lockade ;) haha. För nu har jag gett upp med att göra hemmagjord mat som hon inte äter, köpa burkar som hon itne äter osv. Nu äter hon sånt som jag kommer på (som dessa två dagar) å även mackbitar osv. Hon verkar gilla bitar, för hon äter både macka och plätten igår. Har du testat det? bananplättar var ju bra, söt som hon gillar, å ändå lite mera matig!

2009-08-09 @ 23:03:00
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Emma

Det var först tänkt så, men sen kom jag på att jag inte har så många att bjuda :( verkar mest träffa folk som sviker en i slutet.

2009-08-11 @ 21:30:06
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Moster ika

Grattis till lillprinsen på 6-månadersdagen!!!

2009-08-12 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0