Bara Oliver..

Idag önskar jag att Oliver hade velat sova bara ett liiiitet tag längre, känner mig lite trött.. som vanligt fast idag är de lite värre!
Och nu härjar Oliver runt på golvet som en galning, han far runt runt runt överallt! storkillen min ;-)
Vad har vi gjort på sista tiden då? Ja inte mycke, igår var vi ute bra länge. Träffade therese efter vägen så vi tog en fika och sen var vi bara ut och kikade på folk... Gick på bvc och vägde lillen, 69 lång och 7460 g! De går ju uppåt iaf jag får vara glad för de! Men jag har inte längre den där ångesten jag hade över att Oliver åter så dåligt, den ritkigt matnojan.. Nu är känns de mera avslappnat och jag känner att han äter när han är riktigt hungrig..
Sen kom mamma ner med lite grejer och sen kom bobbis på kaffe, vart här i några timmar! Riktigt trevligt :-) hon är bra go bobbis!
Idag ska min älskade trollunge få sprutorna (fem-månaders, lite sent) och jag hoppas de går bra! Jag måste gå själv med han för Krille jobbar :-/ men de ska nog
Gud vad jag pratar om Oliver hela tiden, vart har mitt liv om mina intressen tagit vägen? Måste vara för att Oliver är MITT liv nu :-)

De gick bra igår, som tur var! Inte för min del men för en annan som står mig nära.. Jag håller fortfarande tummarna men nu de borde vara great! ;-)

Nu ska jag leka med lillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0